niedziela, 19 kwietnia 2015

Frywolitka - Anioek


Witam! :-)

Prosiliście mnie o aniołka i oto jest, aniołek w całek swej krasie. Wykonanie całego projektu trwa około 2 godzin. Nie wymaga nadzwyczajnych umiejętności robienia frywolitki, choć jest co nieco skomplikowany.Jak to w frywolitce do wykonania projektu będziemy potrzebować zaledwie kilku rzeczy a mianowicie:


Potrzebujemy również dużo chęci i cierpliwości.
Obejrzyjcie proszę zdjęcia i przestudiujcie wzór zanim zaczniecie.






Powodzenia moi drodzy.



Zapraszam do zapoznania się z filmikiem :-)



5 komentarzy:

  1. Pani Agnieszko, gdzie kupuje Pani nici Aida?
    Ja kupiłam Aida Anchor 10,ale moje aniołki nie są tak sztywne jak Pani?!? Czy trzeba je usztywnić, jeśli tak, to czym?
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam nici zamawiam przez internet, ponieważ w sklepie są ciężko dostępne. Ja frywolitki nie usztywniam bo nie chcę zepsuć efektu wielogodzinnej pracy. Radziła bym aniołka zmoczyć uformować i przeprasować przez szmatkę. Powinno być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za szybką odpowiedź 😊 A może Pani polecić konkretnego sprzedawcę tych nici? Ja swoje też kupiłam przez internet, ale są inne niż u Pani w filmikach i mam wrażenie, że bardziej bŁagie ?!? Ja zaczęłam swoją przygodę z frywolitką dopiero po Świętach i bardzo mnie wciągnęło 😉 Dzięki za przejrzyste objaśnienia wszystkich Pani prac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Ostatni raz kupowałam nici z 2 lata temu i niestety nie pamiętam w jakim sklepie. Jak znajdę w necie coś godnego uwagi na pewno się z panią podzielę. Puki co niestety nie mogę pomóc. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Hello. I found the pattern for your angel on Pinterest a couple of months ago and have been trying to make it. Someone found your blog here and gave me the link. I've been trying to make it with a needle but my wings come out all wrong. Is is possible to do this pattern with a needle? I watched you video and am very impressed with your shuttle tatting!

    OdpowiedzUsuń