piątek, 12 grudnia 2014

Frywolitka - dzwonek na choinkę

A hoj !!!!
Witam wszystkich bardzo serdecznie, dziś na tapecie mamy dzwonek na choinkę. Jest to nasz pierwszy projekt trójwymiarowy. Muszę się przyznać że nakręcenie filmiku z instruktarzem nie było łatwe i musiałam wykonać sporo cięć. Ostatecznie jednak się udało i mam nadzieje że będzie on czytelny i że się przyda.
Nasz dzwonek ma 6 cm. długości i 3,5 cm. szerokości.
Do wykonania projektu będziemy potrzebować:
- Nici o grubości 10 dwie nawinięte na czółenkach i jedna na kłębku (ja używam nici ''Aida'' jest to firma niemiecka. Niestety nie testowałam innych nici bo były to pierwsze nici z których zaczęłam robić i jestem zadowolona)
- koraliki, 3 rodzaje:




- nożyczki
-szydełka: 1 milimetr i 0,55 milimetra
Zaczynamy od 1 etapu i kontynujemy w dół. Cyfry to liczba parek.



Pracujemy tylko jednym czółenkiem z 24 koralikami na nitce.

Pracujemy 2 czółenkami.

Jedno czółenko i 24 długie koraliki.



Jedno czółenko i nitka z kłębka na którą nawijamy 108 koralików.








Aby wszystkich zachęcić zapraszam do oglądania zdjęć:




Zapraszam do obejrzenia filmików z instruktarzem, pierwszej  drugiej części.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz